Åh hej igen!

Och till ett trevligare inlägg;
ÄNTLIGEN sparkar bebis!!! Helt underbart att få känna av den igen :) det har varit 10 långa dagar utan rörelse i magen. Men nu så har den ändrat läge och är sådär härligt livlig igen. Jag har inte känt mig orolig, men deprimerad är en underbedrift! Man tappar kontrollen när man inte är sin egna vandrande CTG-kurva, så frustrerande. Nu hoppas jag att den fortsätter ligga i ett sånt här läge så man slipper dessa kurvor. Inte för de, är tacksam att alla BM är så noga och säkerhet före osäkerhet, men det är otroligt jobbigt att behöva vara under kontroll. Flippade idag och blev som en arg iller, ringde Linda och pratade ut. Vi konstaterade att graviditet nummer två, är inte samma som ett! Hittills är nummer två sju resor värre på alla plan. Ettan var en lek jämfört mot detta.

Längtar längtar längtar.

Blev bjuden på middag hos kikks mitt i eländet och de var guld värt!! Ville inte åka hem ens, känner mig bara svävande och stressen fylls på och snart rinner allt över. Jobb bebis jobb bebis. Nu hoppas jag kunna fokusera på jobbet mer, och att bebis sköter sig i magen :) en kontroll kvar på torsdag, sen vill jag bara avvakta tills jag får träffa pyret om 9 veckor!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0