Åjåjåj

Lördag morgon, känns riktigt härligt! Dessutom har jag fått mig en helt ok natt, så de tackar man för!

Igår var det bara jobba, festfixa Ebba, laga middag och glo tv. Fick uppleva en missär som varade i en timme just under Idol! Gah :(

Åt dessutom en jättegod middag, snabblagad mat som vi bara piffade till med lite smördeg :) inbakt tacos! Riktigt gott faktiskt och tog väl 20 min sammanlagt att slänga ihop inräknat ugnstiden. Gillas.

Nu är de brödbak på G. Jocke har slängt ihop degen och snart börjar jag med utbaket och gräddningen. Sedan väntar vi besök av Linda å Axel, och sedan även Malin, Janne å Kevin :) naah! Som jag ska öva! Bara Mallan låter mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0