Argh...

Jaha. Då har vi varit på teater - Lappjävlar, finnjävlar och annat folk. Något sånt hette den iaf. Var faktiskt riktigt roligt :) Inte ofta man går på teater! Det var vi och ett gäng med pensionärer. Tror ärligt vi var dom absolut yngsta på hela stället. Men för en gångs skull kände jag att mina svullna ben och stödstrumpor gjorde rätt för sig. Det var inte bara jag ;) Mår faktiskt inte så himla bra. Känner mig inte så himla lycklig ni vet. Det här börjar ta på mig. Dessutom är jag luspank och det gör inte saken bättre =/ Fick tömma mitt lilla sketna jävla sparkonto idag dessutom. Kanske det som gör en deprimerad? Man ska inte prata pengar och slantar, kronor och ören. Men visst är man gladare när man har överskott på kontot? Fattar inte, jag har inte shoppat destomer den här månaden heller. Men fick en ganska usel lön, eftersom jag hade VAB förra månaden, och som vanligt inte skickat in några papper till FK om ersättning. Bra gjort! Är huvudet dumt... Och sen har jag ju faktiskt tömt börsen med små måsten till denna inneboende lilla vilde. Jag hatar att vara black!!! Jag verkligen hatar det. När man är riktigt pank, så man får pussla ihop de sista slantarna för att över huvud taget ha ett något sånär drägligt liv. Usch och tviii. Och ni ska veta att min sminkväska börjar sina, och alla vet ju hur det är när man måste dra en sväng in på Kicks. Billigt och bra. NOT. En sån månad. Och sen dessa gravidhormoner som gör att jag bara vill göra en bakåtvolt och önska att allt ska vara över. Jag sover dåligt, jag har ont i ryggen, täppt i näsan, tungt och andas... AHAAH. Man ska inte klaga. Man ska inte klaga. Man ska inte klaga. Men det skiter jag i. Tyck och tänk vad fan ni vill. Jag vill bara att "den" ska komma ut nu, så man får tillbaka ett drägligt liv. Just nu är det liksom jobbigt att ta sig upp ur soffan, när man väl lagt sig ner. Pank, fet, blek och andfådd. Har nog flippat för mindre förr. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0