Bra helg!

Vilken skön och bra helg det vart! Gårdagen var fullspäckad, mysig och fram för allt SOCIAL! :) Malin å Janne var här hela dagen och ända till kvällen med lilla gullefjunet. Uppskattat! Och jag gick fräscha upp meriterna inom bebis-mammarollen vilket gick oerhört bra ;) det kom å gick folk hela dagen, så massvis av tårta, godis, hämtmat och kaffe har svalts.
Jag var så trött på kvällen att det var sjukt. Slog på Law abiding citizen, grymt bra film även fast man sett den redan ;) älskar filmer med tänk!

Idag har vi bara vart :) hälsat på hos Kikki och mackan och ojoj vad fint dom har fått nu när dom tapetserat och lagt panel! Jag har hunnit jobba någon timme, mysa med mini och haft lite besök. Men nu är klockan över tio och som vanligt är det en kamp mellan vaken och sovande... Usch så tråkig jag är!

Måndag imorrn, ny jobbvecka, mera umgänge och massa ärenden hela veckan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0