Gokväll

Söndag och mysigaste kvällen som just nu spenderas i sängen bredvid min piga!

Har haft dagen på 110-tempo! Klev upp efter en taskig natt. Jocke hämta Ebba och vi gjorde brakfrulle med fruktsmoothies, hembakt bröd och litervis med kaffe. Jag förde Ebba till Wilma och satte mig själv ner och jobbade. Jocke spikade lister och de vart gudomligt bra. Tänk vad lite list gör mycket på ett rum :)
Kl 15 drog vi på bio, Tintin på 3D! De tyckte vi var kul. Ingen hade gjort de förr :)
Från bio till Camilla. Sju stugor fulla av surr med massa folk, myycket trevligt! Gott fika och barnen fick leka.

Jag är helt slut nu! Totalt off och hade kunnat somna på stört!

Hejdå!

En bild på ryttaren på Skansen i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0