Grattiiis

Till världens bästa Jocke! :)

Började dagen med frukost och lite presenter! Min present hade dock inte hunnit komma, men J vet ändå vad jag köpt då han fått bestämma själv. Ett underställ i merinoull, byxa och tröja. Inte så roligt, men behövligt :)
Utav Ebba fick han ett halsband och ett jättefint kort made by Ebba såklart :)

Sen drog vi på isladan och åkte.
Så en bra dag hittills :)

Har börjat känna av foglossningar igår!!!!!! Antar jag att det är? Ont i ljumskar och höft och röv! det var inte kul. Hoppas att de bara är vid ansträngning, för igår var jag i full gång från morgon till kväll. Kunde knappt gå tillslut. Fan. Har ju aldrig haft de förr, men kan inte ha vart nå annat.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0