Halta Lotta! ;)

Nu ni mina trogna läsare vill jag bara säga, utan att tycka synd om mig själv, eller låta töntig, men nu är det nog dags att gräva ner sig!
Jag har så FRUKTANSVÄRT ont. Äntligen tog jag mig till KK vart jag blev undersökt och fick några kartonger medicin! Smärtlindrande fram för allt och kortison. Jag längtar tills allt börjat verka och jag kan leva normalt. Har kvidit mig igenom ett jobbpass idag. Tog 1 timmes komp och drog till läkaren, vart de tog rätt lång tid. Därifrån till föräldragrupp och sedan till mamma och äta MAT och hämta min arvtagare Ebba samt efterhängare Astrid. Hem och ligga på soffan med tårarna i halsen. Nu har den smärtlindrande medicinen äntligen börjat verka!! Ojoj vilken känsla :)
Fick även titta till bebis som lyckats vända sig i säte, och ligger så klurigt så jag inte känner en enda fosterrörelse TROTS att man både på UL och CTG kunde se att de var en aktiv och livlig liten vilde :D saknar sparkarna, och hoppas den vänder tillbaka omgående!!

På föräldragruppen var de bara okänt folk :) ingen jag kände sen tidigare alls! Men fick verkligen känna att jag inte är så stor trots allt :) jag har störst mage, en spikrakt utputande mage, men fortfarande rätt liten runt om om man jämför med alla andra som också skulle ha i januari :) så tordes väga mig för första gången idag (!) och visst, mina 50 kilo har ju förändrats drastiskt, men låg faktiskt "bara" på "dryga" 60 ;) shiiet, de är ännu 3 mån kvar!!!! Kanske når 20 kgs klubben! :) hehe.

Nu dricka te och sen en film i sängen för att se fram emot att göra alla löner imorgon! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0