Härliga söndag kväll!!!

Lövbiffsgryta och råris, kaminen sprakar, bastun står på värmning, ljusen är tända! Åhh vilken mysig söndag :) pigan har kommit och vi sitter ivrigt och väntar på Gustafssons 3 trappor!

På morgonen så hann jag inte ens kliva upp ur sängen innan Kikki ringde och bad om morgonkaffe :) vi hamnade i soffan och tittade skidor! Tiden small bara till så var klockan efter lunch! Jag började jobba med ett avbrott för ett möte, åkte hem och jobbade lite till och sedan har jag avnjutit av ovanstående söndagskväll :)

Igår spenderade vi kvällen först hos pappa och Maggie med lite mat och födelsedagsfika. Sedan åkte vi till Malin och Janne och tillbringade hela kvällen, var hemma först till midnatt, och för en pensionär som mig, så var de ohyggligt sent ;)

Har tjuvsatt upp en tomte eller tre :) nästa vecka börjar pyntandet på allvar!

Nu ska jag bah myysa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0