Man vill så mycket

Jag vill också blogga om vilken jävla asrolig fest jag var på i lördags, hur mycket folk det var på krogen och hur man fick tränga sig fram, och att man faktiskt i slutänden av kvällen insåg att natten bara är ung vilket ledde till efterfest med alla tjejer, en låda vin och sjuk fyllehumor.
Eller vilka kläder jag nyss klickat hem, klackarna som kills ya (;)), jeansen som sitter perfekt eller den nyaste Bergansjackan som landade i brevlådan igår för en billig peng på 5 papp.
Eller att jag motionerat och hållt formen med framgång, rumpan är heltajt och nästa stopp borde vara simhallen och en slimmad baddräkt och massa längder på de.
Eller att jag nyss vart hos frissan och gjort vinterns look med färger som passar perfekt till de nya färgerna i sminkväskan.
Eller att jag drack det där goda vinet till den där extremt goda köttbiten vi tillagade på den mest humoristiska tjejkväll jag någonsin beträtt.

Men nä, ni får läsa om min vardag i en gravid kropp, med dessa tillhörande gravidåkommor, alla häääärliga bebissparkar, senaste köpet av bebiskläder, vaggor, tapeter och den underbart stolta blivande storasystern som eldar upp hela mammahjärtat och som faktiskt får mig att längta ÄNNU mer efter lille***.

Ebbas kompis Louise frågade igår vad Astrid var för ras - Ebba svarade:
Öhh, hon är flera olika. Men ett är säkert, hon är i alla fall Laktosfri.
Naaah!

I samma veva frågades det om "andra vovven". Men vi har absolut pratförbud om henne har jag å Ebba bestämt. Vi kan inte ens nämna hennes namn så blir vi ledsna. Så inget namn nämnt.

Seee yoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0