Sjukt härligt!

ETT INLÄGG UTAN STYCKEINDELNINGAR VARNAS NI FÖR! :) Igår var det skyltsöndag! Hej hopp säger jag bara vad mysigt i Kåkstan med alla shoppingbodar! Hittade dock INGENTING förutom en påse saffransbullar att ha som bjudbröd. Och en jääääättefin klänning till Ebba på Lindex med tillhörande fuskpälsbolero som hon ska ha på julfesten :) lilla hjärtefjun vad fin hon ska vara! Men när jag kom hem på kvällen, insåg jag att, att klä sig i jockes kofta, hans täckbyxor som inte går igen och hasar ner och vidöppen dunjacka, inte är en bra kod i kalla norrland. Så idag efter jobbet fick jag bara inse att snålheten bedrar visheten och iväg på Eriksson för att handla fleecejackor i alla dessa storlekar och färger, massa kläder på Lindex i storlek L typ. Nu jävlar ska bebis få plats att växa i magen, och det ska jävlart inte spela någon roll, men magen ska täckas med tyg och framför allt så ska rumpan täckas. Yaack! Hittade två koftor för 149 kronor, inte dom snyggaste, men långa och stickade, och dom täcker hela paketet. Vilket fynd! Två nya BH:ar. Två nya byxor. Två nya linnen. Massa trosor. Någon tröja. Fyfan vad det suuuuger att lägga alla dessa pengar på skitkläder, som jag kan ha nu i 8 veckor och sedan får jag typ kasta dom. Ingen i min familj kan nog använda dom, vi är väldigt småväxta. Sen har jag bara varit på dåligt humör hela dagen. Har hängt med Marri, fikat lite, slumrat på soffan i varsina hörn och ränt på stan förstås. Började såklart med att jobba järnet på Bravida. Och sedan har jag jobbat hemifrån någon eftermiddagstimme. Nu ska jag bara kika Pengarna på bordet och efter det, Den som dräper. Love life va? Må detta vara över, så man snart kan andas normalt. Och jag VEEET att jag är en utav dem som klagar och inte trivs med denna gravida hydda och allt vad som tillhör, men thats me. Köp det eller sluta läs här va! Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0