Skumväder!!!

Vilken skumt väder! Höst vinter vår på loppet av två veckor?

Snart är alla julklapparna till den viktigaste personen inhandlat! Det vill säga Ebba såklart <3 kontot svider och jag skulle vilja handla nonstop till henne såklart, men man måste ju begränsa sig efter börsen. Som tur är så fick jag uppdrag att handla från "moffa" och det fick bli en jättefin dunjacka från Molo i knallig orange färg! Sedan är de ju såklart en massa massa fler som ÖVERÖSER henne med julisar som exempelvis hennes mommo och fammo och sen har vi en vid namn Kikki som också brukar vara rätt bra på att ösa på en del ;)

Den här julen ska jag dessutom dra in REJÄLT på klapparna! Vi har en vagn som ska pröjsas strax efter jul, en Ebba som fyller 7 år i januari och en bebis som tänkt titta ut den också i januari. Hej bara vad man får omprioritera dessa slantar.

Tjejmiddag ikväll hos Kikki! Underbart :) ett trevligt avbrott på en annars tråkig vecka som följer rutinschemat till punkt å pricka just nu :( håller på att lära upp en på jobbet som ska ta över efter mig. Det är så grylligt och vi har nog båda två korvstoppning just nu! Med tanke på att jag dessutom har slutdatum för faktureringen på fredag och lönerna på tisdag! Fullt ös med andra ord!

Tur man kan återhämta sig i soffan en timme efter Bravida innan jag dyker på nästa jobb :)

Ha en bra dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0