Trallallallaaaa vad uttråkad jag är!!!!

La upp en nakenbild på mig igår! Men har nog råkat radera den(?)

Haft en bra dag, till största del. Jobbade en sväng på Bravida, men kompade efter en stund för att åka till läkaren och återigen se till så bebis mår bra, vilket den gör, och jag var inte ett dugg orolig heller. Som sagt, nu ska jag och bebis bara vara resten av tiden :) den hade som jag visste, vänt på sig till rätta läge och ligger nu neråt med huvudet, vilket känns! Oj som den kan trycka på. Helt otroligt hur kroppen fungerar med att inte släppa ut den förrän den är färdig! Och det är ännu många veckor kvar! :)

Efter jag vart på lassa så åkte jag och luncha med Jocke och alex. He var gott. Sedan har jag faktiskt bara jobba jobba och sovit en timme :( insåg att det bara var en halvtimme kvar till bion efter jag jobbat sol mest och jag hade helt glömt bort att räkna med middag! Så hann inte käka något med en varmkorv fick slinka ner just innan...
Det är så, denna vecka har varit så stressig med alla läkarbesök och jobb, blandat med ebbas läkarbesök så hela jävla hemmet förfaller. Jag glömmer bort att släppa ut hunden, jag blir arg och irriterad för att jag verkligen är så jävla trött och slut. Känns som att mitt sociala liv helt skjutits åt sidan. Men har ju ändå unnat mig en dos varje kväll av antingen Cam eller Kikki. Och kvällens bio behövdes verkligen!!! Kände att humöret steg till skyarna och det var så mysigt.

Känner att det är dags att göra något, åka bort en helg, hitta på något kreativt. Ja jag vet inte, men har hamnat i något ekorrhjul nu helt plötsligt! Dislike!!

Hoppas ni kan ta en naturbild! Är nog 99,9% tjejer som läser här :) hoppas jag.

Tjarååå


Kommentarer
Postat av: Ella

Har du gjort bröstforstoringen bakom eller framför bröstmuskeln?

2012-10-18 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0