Do you want to take a drink with me?

Såå. Ett till blogginlägg av en mycket duktig tjej, som har häcken full och som försöker kombinera shopping, dejting, solning, hundpromenader, egenträning, middag, tvättstuga och Ebba-lämning-till-pappa på en och samma gång. Good luck. Sen försöker jag komma på vad av alla dessa ting som jag kan hoppa över, och kommer tyvärr inte på en endaste sak som jag kan stå över idag, för allting måste verkligen göras =/


När jag har hämtat Ebba från dagis, åker vi hem och lagar middag också slänger jag på två tvättmaskiner. Efter Matti varit och hämtat Ebba senast halv-sex (annars har jag hotat han med hur arg jag blir), så sticker jag och plockar upp M&M för systemet och solning. Efter det sticker jag med vovvarna till Sandviken. När jag gjort det, rullar jag hemåt och inväntar CS för kvällssurr och en kopp kaffe, för att inte tala om att lägga upp planeringen inför lördag. Därefter, tar jag på mig joggingskorna (sist jag och CS drack kaffe ihop så blev det 3 timmar) och springer en nattlig löparrunda, förhoppningsvis kan Lava haka på mig om hon inte är så halt. Sedan mina vänner, hoppar jag i duschen och sedan sängs (nu är förmodligen klockan typ 1-2 på natten).


Imorgon börjar jag jobbet kl 7:00 prick, jobbar till kl 11:00 och sedan så säger jag hejdå, syns på söndag, förutom till er jag lär träffa i krokarna i virrvarvet under helgens lopp. Skål för det.


<3 Ha en bra valborg mina vänner och för att inte förglömma, mina ovänner, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0