Hej hej

är just nu väldigt frånvarande här på bloggen! har spenderat påsken uppe i fjälls och så fort jag kom hem har det varit 120 blås med flyttkartonger och målning... påsken var suuuperbra, vi har varit ett gäng pensionärer (jag, jocke, malin, janne och ebba plus mina hundar). vi har haft super-jävla-mysigt och en påsk i sånt här lugnt tempo tror jag jag kör repris på! ;) Flytten suger stenhårt, jättemysigt att få ny lägenhet absolut, men det suuuuger stenhårt att packa, bära, måla, köra, ha oordning, stökigt och grejer tamejfan överallt. och dessutom ska man jobba om dagarna, ha två hundar som behöver rastas. jag går sönder.
det kommer bilder på fb och några här när jag har tid!
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0