De e mycke nu

Jag har så jävla mycket just nu! Har vart igång hela dagen. Fåtöljen vart en riktig skönhet med renskinnet överslängt. Börjar få ångest över tapeten (eftersom jag endast sett den på en LITEN provbit), har bara litat på proffset på Öströms att den bliiiir snygg på väggen. Ångest över att tapetsera en MÖRK vägg, nästan svart. Vart försvann det säkra kortet med vitt??? Vad tänker jag med?!? Men nu får de bli såhär =\ går ju alltid i VÄRSTA fall att måla över med vitt =\ men jag är ärligt talat less på samma stil, vart man än hälsar på så är de vita rum med en fondvägg i varje rum, en Marilyn Monroe eller någon annan standardtavla (hade själv en Monroe och Elvis!!! på granbacka), Magnumsoffan och högblankt. Jag menar absolut inte att de är fult eller fel, JAG har haft den stilen jag också, som ALLA andra. Är bara less!
Att äntligen ha ett hus, och få göra, bygga och tapetsera hur man vill, är ju lyx! Och äntligen får och kan jag göra mitt hus till min stuga ;) men får ångest så fort jag ska sätta färger på väggar och så. GROV ångest.

Emanuel kom och bredspackla väggen i alla fall. Guld värt! Jag åkte på kupan med Kikki och cyklade, eftersom promenadunderlaget sög, ishalka. Åkte hem till kaoset och fick ännu mer ångest. Allt är rörigt, och allt känns som livsavgörande beslut. Köket blir fint. Mycket fint med ett vitt kök. Ska ta tummen ur arslet och beställa ett nytt köksbord nu, men vet inte hur jag ska hinna. I övermorrn åket vi, och jag ska storstäda, packa och handla, bada bebis and so on... Fan! Får passa på att städa medan lillen sover i vagnen. Nu är de mycket. För mycket.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Undrande

Vem av er jobbar på LK?

2012-03-28 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0