Detaljrikt

Dagen swischa förbi! Läkarrond på Barn vart Eddan fick klartecken till att bli utskriven! Är så glad över att han är på bättringsväg så pass att han inte är i behov av mediciner mer :)
Promenad med Bettan, som var riktigt skönt :-)
Sen har jag hängt hemma, plockat, kaffegäster som kommit och gått.
Gjorde en god biffgryta! Och nu på kvällen bakade jag och Ebba LCHF-limpa! Tog en kvällspromenad efter jag nattat kidsen och sen ett smakprov på brödet och en kopp te! Mycket bra dag med andra ord!? ;-)

Imorrn hoppas jag att det klaffar för Eddan och Vince med sovtiderna, så jag och Kikki kan gå ut och promenera :-) Sen ska jag och Malteryd slänga ihop en kycklingmiddag! Gott :-)

Hej med er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så skönt att ni blivit utskrivna! :)



Kram!

2012-03-22 @ 05:01:10
URL: http://rusubecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0