FK

F-kassan kan lika gärna vara en förkortning på FITT-kassan.
Finally fick jag min utbetalning av föräldrapenning, som jag anmälde 18 januari. Tack! Ni är fruktansvärd snabba.
Och bara för att jag blev så otroligt rik (tacka faan för att jag har kunnat lägga undan en tusing eller två när jag jobbat!!!) så gick jag in på Möbelhuset och beställde en vit hjortskalle, precis som min beeestis har, jag härmade.
Förutom motion, mat, ta hand om lilleman, så ser just nu mina glansdagar ut som så, att jag förändrar hemmet. Som ni märker.
Btw, snart nere i målvikt. Sen att jag har en stenhård liiiten gravidkula kvar, som tack och lov inte syns med lite kläder på (varför är magen stenhård??? den borde ju vara dallrig!!!), det må ju vara. Inga bristningar eller fult ärr efter snittet, får man ju vara glad för! Och inte en endaste skavank på tattueringen, tack och lov. Skulle inte vilja lägga mig och få nålar där igen. Men hörde av en annan som snittats, att hon också hade haft en stenhård kula, som när man trycker på naveln, ett stenhårt parti... Men den försvinner =)
Äh, ska natta lilleman, packa mina kläder och sedan fjällen till på söndag! Först baka lite gott bröd som jag kan ta med mig.
Hej med er.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Härligt med en fjälls resa, trevlig helg :) har inte haft någon tid för PW fullt upp med lägenheten & jobb..

2012-03-29 @ 20:59:06
URL: http://bettinaandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0