Lite att göra

Tack Pethra för länken! En perfekt fåtölj, men svider för mycket i plånboken just nu! En 700 kr Max är vad jag kan lägga ;-) men hittade en sjukt bra hemsida (just när jag googlade om ÅVC, hehe) vart de var mycket fina beggade grejer till salu! Hade kunnat köpa varje pryl! Speciellt byråer från 30-40 talet. Gudomliga ! Dock hittade jag såklart ingen fåtölj :(

De blir en resa till Lansjärv just angående dessa fåtöljer! Känner på mig att jag kan nosa fram något vettigt i herbret som blir shyst med lite puts! Får la se.
Just nu är det kaos på Egnahemsvägen 39! Så stökigt och de lär jag få leva med till mitten på nästa vecka... Köket har kommit upp halvt iaf. Grejer tamigfan överallt! Men jag får lov att andas lite lugnt och haja läget bara ;) orkar inte ens städa förrän allt är klart! Och då blir det STORSTÄDNING!

Har för övrigt haft Mallo här som kaffekompis i några timmar. Mitt i stökkaoset :) trevligt!

Sådär. Invänta Jocke och sen ta en PW med förhoppningsvis Kikki om Vince tillåter. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0