Refurn

Sticker till Lansjärv och hämtar hem en bedårande fåtölj som jag fick klartecken från min pappa att jag fick ta! Ett vinrött tyg (gammalt som gatan) med vita små mönster all over the place! Jag tro den kommer göra sitt, i mitt annars rätt vita/svarta hem! Mitt på golvet i vardagsrummet, en fotpall med ett renkalvskinn hängandes över <3 Tror det faller mig i smaken, alldeles perfekt!
Eddan bara växer och växer, han är så stilig våran lilla pojke! Tuppkammen växer i racerfart, och än så länge har han inte tappat ett hårstrå! Bara inväntar när kalfläcken/arna kommer! Hehe! ;)
Annars? Har monterat NÄSTAN hela köket igår. Läs att Jocke har monterat det. Jag har mest stått bredvid och assisterat, men ärligt, han klarar nog sig bättre utan min assistans! Jag är sjukt O-händig! Blir arg på mig själv för att jag är sån ernst! Såklart hade det blivit fel på två luckor från IKEA, så bara invänta ett tag tills dom kommer. Samma gäller kaklet, Konradsson hade SJÄLVKLART missat våran beställning via Öströms, så det kommer först nästa vecka. Det suger. Men ärligt, man hade inte förväntat sig att allt skulle klaffa perfekt.
Tog en ISHAL och rätt jobbig pw med Kikks igår upp till malmberget och tillbaka. Åt jättegod middag. Såg Arne Dahls Europa Blues (BRA!) och tog natt efter det. Sjukt trött tjej, som har grym värk i hela nacken. Det är en tung guldklimp man bär dagarna i ända...
Och ett tips! hemsidan refurn.se/mobler en återvinningscentral i södern. Oj vad man fyndar vackert!!! Dom skickar tyvärr inte grejerna ÄNNU. Men dom ska börja utöka sin verksamhet och börja göra det, förmodligen snart :) Meeen skam den som ger sig. Självklart kan dom fixa en hemleverans OM man står för frakten själv. Och hittar man något riktigt tjusigt, så gör man ju det. För priserna är väldigt tacksamma lovar jag! Så idag får jag svar på en leverans, pris också vidare, för en väldigt fin och billig möbel jag klickat på! Hoppas att inte frakten kostar skjortan!
Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0