SOL och SVETT

Mysfredag! En lång pw slash barnvagnsrally med Kikki! Äntligen, premiärturen tillsammans ;-) det klaffa med andra ord! Var sjöblöt i svett tack vare vårvärmen och det goda tempot så det kändes som att jag tappa 3 kilo på kuppen. Vilket bara var önsketänkande förstås. Vet inte vad jag väger riktigt? Är ju absolut inte överviktig, och målet är väl inte direkt att matcha 50-sträcket prick, men nog vill jag ju ha bort ett par tre stycken kilon till. Men dom verkar ha klistrat sig fast på kroppen, hur hård jag än är mot mig själv! Men jäklarns till sommarn ska dom vara borta!!!

Middag med Ebba och Marri och en sovande Eddvin då. Kotletter med sting och en god sallad :-)

Nu undrar jag om man kan ha ett skoskåp som byrå? Har en liten tight gång (väldigt kort gång) som jag prompt vill ha en byrå i. 40 cm djup är för mycket, och det enda som finns i mindre djup är skoskåp. Dom flesta där har 30 cm... Så får de bli!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0