Stolt

Igår när jag och Ebba hade bastukväll, bara vi två, så berättade hon en massa saker som händer och sker runt om henne, speciellt i skolan, vänner och övriga funderingar. Hon gör mig så stolt, och jag är så glad att hon är så duktig, oavsett grupptryck så står hon på sig och vet vad som är rätt och fel. Hennes fröknar sa att precis en sådan tjej behövdes i klassen, att hon kommer göra en stor nytta i förskoleklassen bland eleverna, och nu förstår jag vad dom menar. Är så stolt så jag har säkert växt 1decimeter på längden idag! :)

Har just tagit en pw med Kikki. Haft Bettan på besök och som jag fick skratta idag, ni vet så tårarna sprutar? Så mycket har jag inte APFLABBAT på läääänge! :-)

Kom hem efter promenaden och då serverades det LCHF-våfflor, grädde och bär av Jocke! Så jävla gott!

Hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0