Tapeter?

Som sagt. Funderar ju på att tapetsera en liten vägg i köket. Har spånat lite på tegeltapet, vet inte varför jag har fastnat för just DET. Utav alla mönster liksom... När jag bodde i tvåan på Rallarrosen, hade jag en vit tegeltapet som fondvägg. Nu har det liksom fallit tillbaka på mig, en liten väggyta (1,5 meter lång vägg ungefär). Men vill ha svart tegel... Hittade Murano leverantör och vilka fina tapeter! I sten, trä också vidare. Jag har absolut inte bestämt mig om det blir tegel ännu, kan likaväl bli en riktig flower power tapet som får pryda väggsnutten.
Men OM det blir tegel, så blir det förmodligen denna tapet
Önskan skulle ju såklart vara att ha en riktig tegelstomme att slita fram bakom all tapet och träbeslag inuti huset. Men det har vi såklart inte.
Men som sagt. Nu ska jag kika lite på andra mönstrade tapeter, så får vi se vad fan jag bestämmer mig för. Tycker detta är en djungel!
Hej

Förresten kändes det underbart att kliva upp 08:30 i morse! Det var bara fint att klockan var så pass mycket tack vare att man ställt om till sommartid :) Men jag kände mig liksom pigg då! Men kanske för att tjorven hållt på att stöka i sängen ända från 05:30, och velat äta säkert 3 gånger däremellan. Tillslut tröck jag in tutten på han och flyttade mig en meter bort. Jag fick för mig att han kanske känner lukten mer, om vi ligger alldeles intryckta mot varandra? Hehe. Vi lyckades som sagt var i alla fall ligga kvar till halv nio. Inte illa pinkat.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så snyggt med svart tegel :)

2012-06-24 @ 16:04:49
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0